Субота, 21.12.2024, 16:07
Вітаю Вас Гість | RSS
Музична веселка
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 5
Показано матеріалів: 1-5

Пропонуємо Вашій увазі матеріали засідань ТГ вчителів музичного мистецтва за темою «Розвиток активної творчої діяльності учнів на уроках музики за допомогою інформаційних технологій. Методика створення власного блогу» ...
Мої файли | Переглядів: 1458 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.03.2013 | Коментарі (0)

 Програма вокального гуртка розрахована на трирічну підготовку учнів молодшого, середнього та старшого віку. В групі 1-го року навчання - 15 учнів, ІІ-го, ІІІ - го - 10-

12      учнів. Групи формуються з урахуванням віку дитини, її підготовленості. Для групи І - го року навчання рекомендований вік - 6-9 років, групи ІІ - го року навчання - 10-

13  років, третього - 14-17років. Загальна кількість годин, як І-го року навчання, так і ІІ- го, ІІІ - го - 144 години (4 го­дини на тиждень).

Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.

Керівнику гуртка необхідно (враховуючи особливості вікової фізіології та психології дітей) підтримувати та за­охочувати прагнення гуртківців до самостійного музику­вання та створення власних пісень.

Важливе місце надається участі у концертах, оглядах, конкурсах. Корисно практикувати індивідуальне вико­нання та інсценізації пісень і виконання ритмічних рухів під музику.

Програма гуртка ознайомить вихованців з циклічни­ми фольклорними творами.
Мої файли | Переглядів: 20972 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.10.2012 | Коментарі (0)

Програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Вона ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного,  діяльнісного та інтегративного підходів. Особистісно зорієнтований підхід забезпечує розвиток в учнів індивідуальних художніх здібностей (музичних, образотворчих та ін.), творчого потенціалу. Компетентнісний підхід сприяє формуванню ключових предметних і міжпредметних компетентностей, насамперед загальнокультурних і художньо-естетичних. Діяльнісний підхід спрямований на розвиток художніх умінь і здатності застосовувати їх у навчальній та соціокультурній практиці. Інтегративний підхід  виражається в акцентуванні взаємодії різних видів мистецтва в рамках освітньої галузі та пошуку міжпредметних зв’язків з предметами інших освітніх галузей, інтеграції шкільного навчання мистецтв із соціокультурним середовищем.

Мої файли | Переглядів: 10392 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.10.2012 | Коментарі (1)

Програма з музичного мистецтва для 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та ґрунтується на положеннях Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа).
Мої файли | Переглядів: 3828 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.10.2012 | Коментарі (0)


Методичні рекомендації «Викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2012-2013 навчальному році у загальноосвітніх навчальних закладах»
Мої файли | Переглядів: 1845 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 25.09.2012 | Коментарі (0)

Годинник
Можна знайти...
Відео
Музика
Категорії розділу
Мої файли [5]
Методичний портал

«Методичний портал»

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz