Неділя, 23.06.2024, 09:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Музична веселка
Головна » Файли » Мої файли

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Пропонуємо Вашій увазі матеріали засідань ТГ вчителів музичного мистецтва за темою «Розвиток активної творчої діяльності учнів на уроках музики за допомогою інформаційних технологій. Методика створення власного блогу» ...
Мої файли | Переглядів: 1412 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.03.2013 | Коментарі (0)

 Програма вокального гуртка розрахована на трирічну підготовку учнів молодшого, середнього та старшого віку. В групі 1-го року навчання - 15 учнів, ІІ-го, ІІІ - го - 10-

12      учнів. Групи формуються з урахуванням віку дитини, її підготовленості. Для групи І - го року навчання рекомендований вік - 6-9 років, групи ІІ - го року навчання - 10-

13  років, третього - 14-17років. Загальна кількість годин, як І-го року навчання, так і ІІ- го, ІІІ - го - 144 години (4 го­дини на тиждень).

Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.

Керівнику гуртка необхідно (враховуючи особливості вікової фізіології та психології дітей) підтримувати та за­охочувати прагнення гуртківців до самостійного музику­вання та створення власних пісень.

Важливе місце надається участі у концертах, оглядах, конкурсах. Корисно практикувати індивідуальне вико­нання та інсценізації пісень і виконання ритмічних рухів під музику.

Програма гуртка ознайомить вихованців з циклічни­ми фольклорними творами.
Мої файли | Переглядів: 20858 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.10.2012 | Коментарі (0)

Програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Вона ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного,  діяльнісного та інтегративного підходів. Особистісно зорієнтований підхід забезпечує розвиток в учнів індивідуальних художніх здібностей (музичних, образотворчих та ін.), творчого потенціалу. Компетентнісний підхід сприяє формуванню ключових предметних і міжпредметних компетентностей, насамперед загальнокультурних і художньо-естетичних. Діяльнісний підхід спрямований на розвиток художніх умінь і здатності застосовувати їх у навчальній та соціокультурній практиці. Інтегративний підхід  виражається в акцентуванні взаємодії різних видів мистецтва в рамках освітньої галузі та пошуку міжпредметних зв’язків з предметами інших освітніх галузей, інтеграції шкільного навчання мистецтв із соціокультурним середовищем.

Мої файли | Переглядів: 10337 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.10.2012 | Коментарі (1)

Програма з музичного мистецтва для 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та ґрунтується на положеннях Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа).
Мої файли | Переглядів: 3781 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 29.10.2012 | Коментарі (0)


Методичні рекомендації «Викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2012-2013 навчальному році у загальноосвітніх навчальних закладах»
Мої файли | Переглядів: 1815 | Завантажень: 0 | Додав: Гринчук | Дата: 25.09.2012 | Коментарі (0)

Годинник
Можна знайти...
Відео
Музика
Категорії розділу
Мої файли [5]
Методичний портал

«Методичний портал»

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz